تشک

با تشک آی تک مدل آلتون خوابی با کیفیت را تجربه کنید

تشک آی تک مدل آلتون

تشک آی تک مدل آلتون یکی از محصولات شرکت آی تک می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ابزار و دانش روز دنیا و با همت متخصصین ایرانی و ترک اقدام به تولید محصولاتی با متریال درجه یک نموده است.

همچنین توانسته است با افتخار محصولاتی مطابق با استاندارد های ایران و اروپا را تولید نماید. یکی از انواع محصولات مرغوب این شرکت تشک مدل آلتون می باشد. در ادامه به بررسی این تشک می پردازیم.

ساختار تشک آی تک مدل آلتون

این تشک فول ارتوپدیک دارای مموری فوم می باشد که شرکت آی تک کیفیت آن را به مدت 12 سال تضمین کرده است. از خصوصیات این تشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه ولور پرزدار
  • آنتی باکتریال
  • آنتی آلرژی
  • الیاف فشرده و لایه ترموباند جهت نقش دوزی
  • فوم پلی یورتان ویژه با دانسیته بالا در یک طرف تشک
  • فوم HR ویژه جهت تغذیه پد در یک طرف
  • دیواره های تقویت شده تشک از فوم های ویژه پلی یورتان
  • مموری فوم ویژه جهت تغذیه پد در یک طرف
  • ارتفاع تشک 35 سانتی متر

پارچه ولور پرزدار تشک آی تک مدل آلتون نوعی مخمل نخی است که کرک های بلندتری دارد و نسبتا سنگین تر از مخمل عادی می باشد. این پارچه ضخیم، گرم و مجلل است و برای منسوجاتی مثل رومیزی و روتختی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل ماندگاری و ظرافت بالا، پارچه مخمل انتخابی محبوب برای روکش تشک به حساب می آید.

تشک آی تک مدل آلتون

تشک آی تک مدل آلتون

کارایی لایه ترموباند موجود در تشک

آنتی باکتریال و آنتی آلرژی بودن تشک آی تک مدل آلتون به دلیل وجود الیاف فشرده و لایه ترموباند است. این پارچه از منسوجات بی بافت تهیه شده است که مستقیما از الیاف جدا از هم به وجود می آیند. این الیاف با استفاده از وسایل مختلف به یکدیگر اتصال یافته و تولید یک سطح کامل به صورت پارچه می نمایند.

لایه ترموباند از الیاف پلی پروپیلن تشکیل شده است و فاقد پنبه می باشد. با استفاده از مقادیر مختلف گرما و انواع مختلف الیاف، می توان چگالی و نفوذ پذیری این پارچه را کنترل کرد. با ایجاد سطحی نامنظم تر از این پارچه بر روی تشک، میزان جذب آلودگی و تمیز ماندن بیشتر تشک کنترل می شود.

فوم پلی یورتان و استفاده از آن در تشک آی تک مدل آلتون

فوم پلی یورتان یک عایق حرارتی دایمی است که با گذشت زمان دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود و خواص خود را حفظ می کند. این فوم از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و وزن سبکی دارد. همچنین بخار آب و رطوبت در آن نفوذ نمی کند و در برابر تغییرات ناگهانی دما مقاومت بالایی دارد.

فوم هوشمند یا مموری فوم به دلیل خاصیت کشسانی که دارد، بسیار مورد توجه صنعت تجهیزات پزشکی و صنعت تشک خواب قرار گرفته است. این فوم در واکنش با حرارت بدن و فشار وارد شده واکنش نشان داده و کمتر از چند دقیقه حالت و قالب بدن را به خود می گیرد.

فوم HR به کار رفته در تشک آی تک مدل آلتون به دلیل دانسیته بالا، توانایی تحمل وزن بالای افراد در هنگام استفاده از آن را دارد. این فوم به دلیل توانایی تطبیق با شکل آناتومی بدن در سطح تماس، از بروز گودرفتگی در تشک و آسیب به ستون فقرات جلوگیری می کند. این فوم در دسته فوم های سرد به شمار می رود که از استحکام بالایی برخوردارند.

علت ترجیح تشک فول ارتوپدیک به تشک فنری

تشک فنری جریان هوا را به راحتی عبور می دهد و سطح خنک تری برای خوابیدن فراهم می کند. اما فنرهای این تشک به دلیل فرسودگی و افتادگی نیاز به تعویض های مکرر دارند. به دلیل نازک بودن لایه سطحی این تشک، فشار بیشتری به بدن وارد می شود که برای افرادی که به پهلو می خوابند مناسب نیست. از آنجایی که تشک فنری شکل پذیر نیست هنگام جابجا شدن فرد بر روی آن سرو صدا ایجاد می شود و همین امر در فرایند خواب اختلال ایجاد می کند.

تشک آی تک مدل آلتون بسیار شکل پذیر است و در اثر تماس با بدن حس راحتی ایجاد می کند و پس از سرد شدن به حالت اولیه خود باز می گردد. این تشک برای افرادی که به پهلو می خوابند بسیار مناسب است زیرا از کمردرد جلوگیری و از ستون فقرات محافظت می کند. با خوابیدن بر روی تشک مموری فوم دمای بدن به تدریج بالا می رود زیرا حرارت در این تشک محبوس می شود.  به همین دلیل، این تشک مناسب مناطق دارای آب و هوای گرم نیست.

برای خرید تشک آی تک مدل آلتون با ما مشورت کنید

اگر قصد خرید تشک آی تک مدل آلتون را دارید حتما با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و از مشاوره صحیح و علمی آن ها بهره مند شوید. این شرکت مفتخر است که با 15 سال تجربه پشتیبانی مطمئن برای انتخاب شما می باشد. از ویژگی های تیم ما تعهد و دقت در ارسال کالا به شما مشتری عزیز است.

هدف ما ارایه محصولاتی با کیفیت با برترین برندهای روز دنیا است تا تجربه ای شیرین و لذت بخش از خواب خود داشته باشید. با خرید اینترنتی از فروشگاه ما در وقت خود صرفه جویی کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.