تشک

با تشک آی تک مدل سوین خوابی بی نظیر را تجربه کنید

تشک آی تک مدل سوین

تشک آی تک مدل سوین یکی از محصولات شرکت آی تک می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ابزار و دانش روز دنیا و با همت متخصصین ایرانی و ترک اقدام به تولید محصولاتی با متریال درجه یک نموده است.

همچنین توانسته است با افتخار محصولاتی مطابق با استاندارد های ایران و اروپا را تولید نماید. یکی از انواع محصولات مرغوب این شرکت تشک مدل سوین می باشد. اگر قصد خرید تشک به صورت اینترنتی دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله زیر را با دقت بخوانید.

ساختار تشک آی تک مدل سوین

تشک های آی تک در بیشتر موارد ساختار مشابهی با یکدیگر دارند. مثلا همه آنها از الیاف فشرده با یک لایه ترموباند تشکیل شده اند. لایه ترموباند در صنعت پارچه جزو منسوجات بی بافت به شمار می رود. این لایه از ترکیب الیاف پلی پروبیلن ساخته شده که جاذب رطوبت است و کاربرد پزشکی، آرایشی و بهداشتی دارد.

پارچه گردباف به پارچه ای گفته می شود تار و پود ندارد و به صورت گرد و حلقوی بافته می شود. نوع بافت این پارچه معمولا متناسب با مورد مصرف آن انتخاب می شود. پارچه گردباف به کار رفته در تشک سوین از نوع مخصوص می باشد که آنتی باکتریال و آنتی آلرژی نیز است.

فنر تشک در هسته مرکزی تشک قرار دارد و فریم و قالب اصلی تشک را تشکیل می دهد و سایر اجزای تشک بر روی آن قرار می گیرد. نوع فنر مدلی را که تشک در آن دسته بندی می شود مشخص می کند. تشک آی تک مدل سوین دارای فنر میکرو بونل اسپرینگ است.

برای بیان تعریفی بهتر از فنر میکرو بونل اسپرینگ باید شکل کلی آن و اندازه مفتول آن بررسی شود. فنر متصل یا بونل تشک سوین یک فنر کله قندی است که  قسمت ابتدا و انتهای آن بیشترین قطر را دارد.  هرچه به مرکز فنر نزدیک می شویم، قطر آن کاهش می یابد.

قطر دایره فنر ها رابطه معکوس با تعداد فنرهای تشک دارد. هرچه قطر دایره فنر ها بیشتر باشد تعداد فنر های به کار رفته در تولید تشک کمتر، و هر چه قطر کمتر باشد تعداد فنر های به کار رفته بیشتر خواهد بود.

تشک آی تک مدل سوین

تشک آی تک مدل سوین

تفاوت تشک های طبی با تشک های طبی فنری 

تشک ‌های طبی فنری مانند تشک آی تک مدل سوین شامل تشک ‌های متصل و منفصل هستند. تشک‌ های متصل طوری طراحی شده اند که فنرهای آنها متصل بوده و تکان ‌های ناشی از یک بخش تخت به بخش دیگر نیز منتقل می ‌شود. تشک‌ های منفصل بر خلاف تشک ‌های متصل فنرهایی جدا دارند.

تشک ‌های طبی فنری، از نرمی متوسطی برخوردار هستند و برای افرادی که دچار گودی کمر هستند مناسب هستند. این تشک ها برای افراد سبک وزن و کودکان پیشنهاد می‌ شود. چون سبب قرارگیری ستون فقرات این افراد در وضعیت مناسب می‌ شود.

همان طور که در بالا بیان شد، تشک آی تک مدل سوین دارای فنر متصل میکرو بونل اسپرینگ می باشد. این فنر به دلیل مقاومت در تغییر شکل، توانایی پخش وزن در سرتاسر تشک و تحمل وزن بالا را دارد.

تشکهای طبی فاقد فنر هستند و حالت ارتجاعی کمتری داشته و به چهار دسته کلی تقسیم می ‌شوند:

  • تشک ‌های طبی فومی که فوم فشرده درون آن قرار می‌ گیرد، مانند تشک ارتوپدیک.
  • تشکهایی که با تزریق فوم ساخته می ‌شوند.
  • تشک ‌های طبی که در درون آنها فنر و فوم به کار رفته است.
  • تشکهای ریباندی.

از آنجایی که تشک ‌های طبی سفت هستند، جهت کاهش دردهای عضلانی استفاده می ‌شوند. اگر دارای کمردرد و یا ناهنجاری در ستون فقرات هستید، بهتر است از تشک ‌های طبی استفاده کنید. این تشک ‌ها با توجه به خاصیت غیر ارتجاعی خود، عضلات را در وضعیت ویژه ‌ای قرار می‌ دهند. بنابراین اگر فردی با وزن بالا و یا میان سال هستید، این تشک بهترین انتخاب برای شماست.

خرید تشک آی تک

خرید تشک آی تک

مزایای فوم پلی یورتان به کار رفته در تشک آی تک مدل سوین

مزیت‌ های فوم پلی یورتان به کار رفته در تشک سوین عبارتند از:

  • هدایت حرارتی کم
  • وزن سبک
  • استحکام زیاد
  • انعطاف پذیری بالا
  • چسبندگی قوی به بسیاری از مواد
  • نفوذ پذیری کم در برابر بخار آب
  • مقاومت حرارتی بالا

فوم پلی یورتان یکی از پر کاربرد ترین مواد پلیمری است که در ساخت تشک آی تک مدل سوین استفاده شده است. به‌ طور کلی فوم سرد پلی یورتان در بسیاری از صنایع کاربرد دارد که عبارتند از ساخت و تولید انواع تشک تخت، مبل، کاناپه، صندلی خودرو و موتورسیکلت.

بهترین ها را از ما بخواهید

اگر قصد خرید تشک آی تک را دارید حتما با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و از مشاوره صحیح و علمی آن ها بهره مند شوید. این شرکت مفتخر است که با 15 سال تجربه پشتیبانی مطمئن برای انتخاب شما می باشد. از ویژگی های تیم ما تعهد و دقت در ارسال کالا به شما مشتری عزیز است.

هدف ما ارایه محصولاتی با کیفیت با برترین برندهای روز دنیا است تا تجربه ای شیرین و لذت بخش از خواب خود داشته باشید. با خرید اینترنتی تشک آی تک مدل سوین از فروشگاه ما در وقت خود صرفه جویی کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.