تشک

تشک آی تک مدل ژالین خوابی راحت برایتان به ارمغان می آورد

تشک آی تک مدل ژالین

تشک آی تک مدل ژالین یکی از محصولات شرکت آی تک می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ابزار و دانش روز دنیا و با همت متخصصین ایرانی و ترک اقدام به تولید محصولاتی با متریال درجه یک نموده است. همچنین توانسته است با افتخار محصولاتی مطابق با استاندارد های ایران و اروپا را تولید نماید. یکی از انواع محصولات مرغوب این شرکت تشک مدل ژالین می باشد.

ساختار تشک آی تک مدل ژالین

تشک های طبی فنری ویژه پد دار بر روی خود دارای یک لایه نرم به شکل تشکچه هستند. این پد می تواند متشکل از فوم معمولی، مموری فوم، لاتکس، پنبه و یا پشم باشد. به طور کلی این تشکچه در تشک های فنری یا بادی یافت می شود.

از مزایای تشک ژالین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه گردباف مخصوص، آنتی باکتریال، آنتی آلرژی
  • الیاف فشرده و لایه ترموباند جهت نقش دوزی
  • فوم پلی یورتان 3 سانتی متر با دانسیته ویژه در دو طرف تشک
  • فوم پلی یورتان 6 سانتی متر جهت تغذیه پد در یک طرف
  • تزریق اسفنج ویژه در حد فاصل فنرها جهت استحکام بیشتر و تقسیم فشار
  • دیواره های تقویت شده تشک از فوم های ویژه پلی یورتان
  • فنر میکرو بوئل اسپرینگ
  • 7سال ضمانت کیفیت
  • ارتفاع 27 سانتی متر

تشک آی تک مدل ژالین یکی از بهترین انواع تشک های طبی ویژه پد دار موجود در بازار است. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما بخوانید.

تشک آی تک مدل ژالین

تشک آی تک مدل ژالین

برتری تشک ژالین نسبت به برندهای مشابه

قبلا برای خرید تشک اغلب به رنگ و طرح پارچه دقت می شد و تنها تناسب پارچه تشک با دکوراسیون اتاق خواب مورد توجه قرار می گرفت. اما امروزه نکات بسیاری در انتخاب تشک در نظر گرفته می شود. برخی از مشتریان هنگام خرید به ضد حساسیت، مقاوم، ضخیم، نرم و ضد آب بودن پارچه توجه زیادی نشان می دهند.

برخی دیگر به دنبال تشکی هستند که هوا به راحتی در آن جریان داشته باشد. پارچه های گردباف با نخ بالای به کار رفته در آن و اندازه فاصله گره ها، جریان هوا را به راحتی عبور می دهند. تشک آی تک مدل ژالین نیز از پارچه گردباف مخصوص ساخته شده است تا رضایت خریدار را جلب نماید.

لایه ترموباند موجود در تشک از الیاف پروپیلن تشکیل شده است و فاقد الیاف پنبه می باشد. این لایه گونه ای از پارچه  است که بدون بافت تولید می شود. با کنترل شکل الیاف می توان ماده ای با سطح نامنظم ایجاد کرد که به راحتی کثیفی را جذب کند.  از آنجایی که این لایه در برابر مایع مقاوم است،  به عنوان جایگزینی عالی نسبت به کاغذ در محصولات بهداشتی تبدیل شده است.

از دیگر مزایای تشک آی تک مدل ژالین می توان به آنتی باکتریال و آنتی آلرژی بودن آن اشاره کرد. به دلیل وجود لایه ترموباند و پارچه گردباف، این محصول خاصیت ضد باکتری و ضد حساسیت پیدا کرده است. این تشک در تماس با پوست بدن، در دراز مدت هیچ آسیبی  به فرد وارد نخواهد کرد و استفاده از آن تا 7 سال با ضمانت حفظ کیفیت خوابی آرام و لذت بخش برایتان به ارمغان می آورد.

خرید تشک آی تک

خرید تشک آی تک

مزیت تشک آی تک مدل ژالین

تشک طبی فنری ویژه پد دار ژالین بسیار راحت تر از تشک بدون پد است. فنر میکرو بوئل اسپرینگ موجود در این تشک دارای فریم های فولادی است که هر کدام به صورت مجزا داخل لفافه های کتانی قرار دارند و جدا از هم کار می کنند. این فنر ها حالت ارتجاعی کم و دوام بالایی دارند.

اسفنج ویژه تزریق شده در حد فاصل فنرها تشک ژالین را مستحکم تر کرده  و باعث تقسیم فشار در تمامی تشک شده است. دیواره های تقویت شده تشک از فوم های ویژه پلی یورتان ساخته شده است.

فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که به مرور زمان دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود. این فوم از نوع فوم های سرد است و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. به دلیل استفاده از این فوم، تشک آی تک مدل ژالین مناسب افرادی با مشکل ستون فقرات می باشد.

معمولا تشک های پد دار برای کسانی مناسب است که بیشتر به پهلو یا پشت می خوابند. زیرا به هنگام خواب ستون فقرات در وضعیت مناسبی قرار دارد و مصرف کننده تجربه ای به یاد ماندنی از خواب خواهد داشت.

بهترین ها را از ما بخواهید

اگر قصد خرید تشک آی تک مدل ژالین را دارید حتما با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و از مشاوره صحیح و علمی آن ها بهره مند شوید. شرکت آی تک مفتخر است که با 15 سال تجربه پشتیبانی مطمئن برای انتخاب شما می باشد. از ویژگی های تیم ما تعهد و دقت در ارسال کالا به شما مشتری عزیز است.

هدف ما ارایه محصولاتی با کیفیت با برترین برندهای روز دنیا است تا تجربه ای شیرین و لذت بخش از خواب خود داشته باشید. با خرید اینترنتی از فروشگاه ما در وقت خود صرفه جویی کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.