تشک

بهترین تشک خارجی در ایران

تشک خارجی

بهترین تشک خارجی به دلیل رعایت استاندارد های پزشکی و ویژگی های ارگونومیک بدن انسان دارای شاخص های کیفیت بالاتری هستند و از نظر کیفیت بسیار بهتر از تشک های داخلی هستند. همچنین دلیل این برتری می تواند به دلیل استفاده از مواد محکم باشد. نباید این نکته را نادیده گرفت که کالاهای خارجی قیمت بالاتری نسبت به تشک های ایرانی دارند.

برای خرید تشک علاوه بر در نظر گرفتن مارک و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که تشک های مختلفی با مارک های مختلف و مدل های مشابه در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین باید در انتخاب تشک مناسب و اصلی بسیار دقت شود. همانطور که می دانید همه پس از یک روز پر فشار و شلوغ به خواب راحت نیاز دارند. برای داشتن استراحت و خواب راحت تشک خوبی نیز لازم است.

لازم به ذکر است که قسمت عمده ای از بهترین تشک های موجود در بازار در اختیار شرکت های ایرانی است. در مورد شرکت های ایرانی بدانید که به لطف قیمت مناسب، استفاده از فناوری روز و تولید محصولات با کیفیت نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بازارهای کشورهای همسایه، رقابت شدیدی بین آنها و مارک های خارجی وجود دارد.

بهترین تشک خارجی در ایران

بهترین تشک خارجی در ایران

معرفی بهترین تشک خارجی

تشک آی تک یکی از بهترین برند های خارجی در ایران می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ابزار و دانش روز دنیا و با همت متخصصین ایرانی و ترک اقدام به تولید محصولاتی با متریال درجه یک نموده است. همچنین توانسته است با افتخار محصولاتی مطابق با استاندارد های ایران و اروپا را تولید نماید.

تشک های فول ارتوپدیک به دلیل داشتن تعادل در نرمی و یا سفتی تشک های مناسبی هستند. علاوه بر این محکم بودن هسته مرکزی سطح روی آن ها از یک نرمی قابل قبولی برخودار است. اگر تشک شما نتواند انهنای مناسبی داشته باشد، باعث درد بدن و احساس کوفتگی بعد از خواب می شوید.

ساختار تشک های آی تک

تشک های برند آی تک فول ارتوپدیک هستند و با 7 سال تضمین کیفیت دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. از خصوصیات تشک آی تک که یکی از بهترین تشک خارجی در ایران است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه گردباف مخصوص
  • آنتی باکتریال
  • آنتی آلرژی
  • الیاف فشرده و لایه ترموباند جهت نقش دوزی
  • ریباند ویژه با دانسیته بالا جهت هسته مرکزی تشک
  • فوم های ویژه پلی یورتان 4 سانتی با دانسیته بالا جهت تغذیه پد دوبل در دوطرف تشک
  • ارتفاع 24 سانتی متری
تشک آی تک

تشک آی تک

بررسی خصوصیات تشک

در پارچه گردباف به کار رفته تشک های آی تک که یکی از بهترین تشک خارجی هستند، از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند پنبه و لاکرا استفاده می شود. بافت بسیار نرم و ضد حساسیتی دارد. قابلیت شستشوی آسان داشته و طول عمر مفید آن نیز بالا است. این پارچه ضخیم تر از سایر پارچه های نخ سوزنی و ژاکارد می باشد. همچنین فاصله بین تار و پود آن باعث انتقال هوا در سطح تشک می شود که از عرق کردن جلوگیری می کند.

در این تشک از ریباند با دانسیته بالا استفاده شده است. بخش عمده ریباند از اسفنج تشکیل می شود. این اسفنج خاصیت ارتجاعی نداشته، ولی تراکم بالایی دارد که مانع از فرو رفتگی می شود. همین امر باعث می شود که مقاومت تشک از لحاظ تحمل وزن بیشتر شده و به افزایش طول عمر تشک کمک کند. از ریباند بالای 10 سانت در تشک های  طبی، مدیکال ، فول ارتوپدیک و آنتی اسپرینگ استفاده می شود.

لایه سطحی تشک آی تک مدل که در تماس با پوست است، از الیاف ترموباند استفاده می کند. پارچه های ترموباند از الیاف پلی پروپیلن تشکیل شده است و فاقد الیاف پنبه می باشد. این متریال در برابر مایع مقاوم است. علاوه بر خصوصیات گفته شده در این تشک می توان به آنتی باکتریال و آنتی آلرژی بودن آن نیز اشاره کرد.

ویژگی های فوم پلی یورتان تشک های آی تک

امروزه بخش مشترک بین تمامی تشک ها استفاده از فومی به نام پلی یورتان است. یکی از مهم ترین مزایایی که استفاده از این فوم را در اولویت قرار می دهد، مقاومت آن در برابر فشار بدن است. چرا که شکل پذیری از بدن در خواب و فشرده شدن بیش از حد، عواملی هستند که افراد در هنگام خرید تشک به آن توجه می کنند.

در تشک آی تک که یکی از بهترین تشک خارجی است نیز از این فوم برای استحکام و مقاومت بالا استقاده شده است. این فوم مقاومت بالایی در برابر رشد قارچ و کپک دارد.  برای محیط های گرمسیری و مرطوب بسیار مناسب است. به دلیل خاصیت کششی بالا در برابر پارگی استحکام خوبی دارد و انعطاف پذیر است. حتی در محیط هایی با دماهای بسیار پایین فرسوده نمی شوند.

ارتفاع بهترین تشک خارجی و دلایل اهمیت آن

شاید در تشک های معمولی ارتفاع آن ها موضوع مهمی نباشد، اما این امر در مورد تشک های فول ارتوپدیک اهمیت ویژه ای دارد. مهم ترین دلیلی که به اهمیت این موضوع اشاره می کند، این است که میزان بالا و پایین رفتن از تخت خواب کاملا به ارتفاع بستگی دارد. در این تشک ها یک ارتفاع تعریف شده ای وجود دارد. این ارتفاع از فشار آمدن به عضلات در خواب جلوگیری می کند.

به طور کلی تشک ها باید ارتفاعی تقریبا در حدود 20 تا 25 سانتی متر داشته باشند. تشک آی تک با دارا بودن ارتفاعی در حدود 24 سانتی متر برای افرادی با مشکلات کمری و ستون فقرات بسیار مناسب است.

از آنجایی که نرمی تشک با ارتفاع آن ارتباط مستقیمی دارد پس بهتر است متناسب با سن افراد انتخاب شود. به عنوان مثال یک فرد مسن به تشکی نیازمند است که بتواند بدون کشمکش خاصی در آن احساس راحتی کند.

خرید تشک آی تک به عنوان بهترین تشک خارجی

تیم فروش ما با 15 سال تجربه همکاری با شرکت تشک رویال و آی تک آماده مشاوره صحیح و علمی در انتخاب و خرید تشک متناسب با نیاز شما می باشد. ما دارای مجوز رسمی و مورد تایید از شرکت های مورد همکاری مانند نمایندگی تشک رویال و آی تک هستیم.

تعهد و کمال دقت در ارسال و تحویل کالا، پشتیبانی پس از خرید و ضمانت کیفیت از اهداف مجموعه تشک می باشد. خرید خود را از طریق اینترنت و به راحتی انجام دهید. برای پشتیبانی و خرید اینترنتی تشک های آی تک و رویال، می توانید از بخش فروشگاه و تماس با ما اقدام کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.