تشک

قیمت تشک خارجی

قیمت تشک

تشک های خارجی به دلیل استاندارد های پزشکی و ویژگی های ارگونومیک بدن انسان دارای شاخص های کیفیت بالاتری هستند و از نظر کیفیت بسیار بهتر از تشک های داخلی هستند. همچنین دلیل این برتری می تواند به دلیل استفاده از مواد محکم باشد. نباید از این نکته غافل شد که قیمت تشک خارجی نسبت به تشک های ایرانی بالاتر است.

برای خرید تشک علاوه بر در نظر گرفتن مارک و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که تشک های مختلفی با مارک های مختلف و مدل های مشابه در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین باید در انتخاب تشک مناسب و اصلی بسیار دقت شود. همانطور که می دانید همه پس از یک روز شلوغ به خواب راحت نیاز دارند. برای استراحت و خواب راحت یک تشک خوب نیز لازم است.

لازم به ذکر است که بیشتر بهترین تشک های موجود در بازار متعلق به شرکت های ایرانی است. درباره شرکت های ایرانی بیاموزید که به لطف قیمت های مناسب ، استفاده از فناوری روز و تولید محصولات با کیفیت، نه تنها در بازار داخلی، بلکه همچنین در بازارهای کشورهای همسایه، رقابت شدیدی بین آنها و مارک های خارجی وجود دارد.

تفاوت تشک های ایرانی و خارجی

قیمت

اولین مزیت تشک‌های ساخت ایران قیمت مناسب آن‌ها است. با قیمت بسیار پایین می توانید تشکی نسبتاً قابل قبول تهیه کنید.

قیمت تشک

خرید تشک

کیفیت

اگرچه در این سال‌ها سعی در بالا بردن کیفیت تشک‌های ایرانی و رقابت با صنعت جهانی داشته ایم اما هنوز مسیری طولانی در پیش داریم. باید اعتراف کرد که کیفیت تشک‌های خارجی حتی در ابتدایی ترین سطح یعنی بسته بندی تشک‌ها حتی بهتر است.

فن‌آوری

هر روز با پیشرفت تحقیقات و علوم، ابزارهای جدیدی برای راحتی انسان ها ارائه می شود. تشک دقیقاً شامل این تغییرات است. پارچه‌هایی با خصوصیات مختلف، فنرهای کیسه ای ، مموری فوم و ژل ویسکو‌، لاتکس و … لایه هایی هستند که تشک‌های خارجی را تشکیل می دهند و تفاوت بین این لایه ها تفاوت بین تشک‌ها است.

خرید تشک خارجی

اگر تشکی با کیفیت متفاوت می خواهید که خیلی نگران قیمت و هزینه خرید نباشید قطعاً توصیه می شود زیرا از نظر مواد و دوخت بسیار متفاوت هستند. در ساخت آن‌ها از آخرین فن آوری و خیاطی استفاده شده است. مواد اولیه پایدار با آزمایشات استاندارد تا در استفاده طولانی مدت تغییر شکل ندهد. باید به خاطر داشته باشید که اگر موادی را خریداری کنید که واقعاً اصیل و مطابق با استانداردهای جهانی باشد، مطمئن باشید که محصول را بسیار طولانی تر مصرف خواهید کرد و همچنین سلامت بدن شما تضمین می شود و در این صورت، اقتصادی خواهد بود

بهترین تشک خارجی

تشک کدام مارک بهتر است، شاید آخرین سوال هنگام خرید تشک باشد. سوال اول بهتر است این باشد که کدام تشک نیازهای من را برآورده می کند. تشک نرم، تشک سخت، تشک طبی فنری، تشک طبی، تشک سبک و .. وقتی فهمیدید کدام تشک نیاز شما را برآورده می کند، مدلی را پیدا کنید که برای شما بهتر است.

شما می توانید بهترین تشک های خارجی را در مقاله قبلی ما مطالعه کنید. با توجه به اینکه بسیاری از مدل های تشک در بازار اصلی نیستند و فقط یک متخصص به این موضوع پی می برد، از فروشگاه های معتبر خرید کنید. در فروشگاه های معتبر همه تشک ها تست شده و اصالت آنها بررسی می شود و در صورت تأیید در سایت قرار می گیرند.

قیمت تشک

لایه های تشک

عوامل موثر در قیمت تشک خارجی

تنوع مارک های تشک بسیار زیاد است، بنابراین باید قبل از خرید از قیمت آن اطلاع داشته باشید. برخی از عوامل تعیین کننده قیمت تشک عبارتند از:

نوع تشک

تشک های طبی و فنری دو نمونه رایج و محبوب در بازار هستند. تشک های طبی سفت هستند و ساختاری بدون فنر دارند. در واقع داخل تشک های طبی از چندین لایه مختلف اسفنج و فوم ساخته شده است. معمولاً افرادی که مشکل کمر دارند به خرید تشک های طبی مراجعه می کنند و به توصیه پزشک قصد خرید تشک طبی را دارند. تشک های فنری از فنرها و لایه های فوم و اسفنج ساخته شده اند.

تشک فنری بونل

در تشک های فنری بونل فنرهای فلزی با استفاده از سیم های فلزی به هم متصل می شوند. این تشک به تشک فنر باز نیز معروف است. فنرهای ساخته شده در تشک نمی توانند به طور مستقل حرکت کنند. تشک های بونل نرم ترین تشک ها هستند. علاوه بر این، تشک فضای کافی را برای حرکت آسان فراهم می کند.

تشک پاکتی (فنر منفصل)

فنرهای منفصل فنرهایی هستند که به طور جداگانه بسته می شوند و در تشک قرار می گیرند. آنها برای پشتیبانی بهتر از حرکات و منحنی های بدن شما به طور مستقل کار می کنند و حرکت یک فرد بر شخص دیگری تأثیر نمی گذارد. تشک های پاکتی بادوام بوده و عمر بالایی دارند.

قیمت تشک

تشک فنر منفصل

تفاوت بین تشک بونل و تشک فنر منفصل

سوالی که هر مشتری می پرسد این است که تفاوت فنر بونل با فنر منفصل چیست؟ در اینجا یک توضیح ساده برای کمک به شما در درک تفاوت وجود دارد.

تشک بونل یکی از قدیمی ترین انواع فن آوری های تشک فنری در بازار است. فنرهای بونل به عنوان فناوری فنر بهم پیوسته توصیف می شوند. تشک های این نوع به دلیل ساختار فنر داخلی تمایل بیشتری به سفت بودن دارند. به دلیل اتصال فنرها، این سیستم فنر نسبت به حرکت حساسیت بیشتری دارد.

این بدان معناست که وقتی شخصی در یک طرف تخت حرکت می کند، ممکن است فرد در طرف دیگر روی تشک نیز حرکت داشته باشد. اما تشک های فنری منفصل با فنرهایی ساخته می شوند که بهم پیوسته نیستند. این از هرگونه حرکتی جلوگیری می کند. اگر فردی که روی تخت خوابیده است در حال چرخش است و روی تخت حرکت می کند، شریک زندگی دیگر ممکن است این حرکت را احساس نکند.

قیمت تشک فنر منفصل بالاتر از تشک بونل است.

تشک های فنر منفصل می توانند از اشکال مختلف بدن پشتیبانی کنند، اما تشک های بونل نمی توانند چون فنرهای تشک بونل با هم حرکت می کنند. اما در تشک پاکتی فنرها جداگانه حرکت می کنند.

برخلاف تشک های بونل، در تشک های فنر منفصل، هر واحد فنری در یک کیسه پارچه ای جداگانه قرار دارد. چنین طراحی سیستم فنر وقتی شخص روی یک انتهای تشک حرکت می کند باعث کاهش حرکت روی تشک می شود و از وقفه های خواب می کاهد.

سیستم های فنری منفصل همچنین پشتیبانی کافی از کل بدن را فراهم می کنند، در حالی که فنرهای بونل به صورت جداگانه به نقاط فشار مختلف و وزن بدن پاسخ می دهند. تشک های پاکتی کمی نرمتر از تشک های بونل هستند

میزان گردش هوا در داخل تشک خواب راحت و دمای راحت تری را برای خواب تضمین می کند. تفاوت اصلی این دو تشک در اتصال فنرهای تشک بونل در حالی است که فنرهای تشک پاکتی از هم متصل نیستند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.