تشک

با تشک آی تک مدل ساچلی اوقات خوشی را سپری کنید

تشک آی تک مدل ساچلی

تشک آی تک مدل ساچلی یکی از محصولات شرکت آی تک می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ابزار و دانش روز دنیا و با همت متخصصین ایرانی و ترک اقدام به تولید محصولاتی با متریال درجه یک نموده است. همچنین توانسته است با افتخار محصولاتی مطابق با استاندارد های ایران و اروپا را تولید نماید. یکی ازانواع محصولات مرغوب این شرکت تشک مدل آلتون می باشد. در ادامه به بررسی این تشک می پردازیم.

ساختار تشک آی تک مدل ساچلی

تشک های فول ارتوپدیک به دلیل داشتن تعادل در نرمی و یا سفتی تشک های مناسبی هستند. علاوه بر این محکم بودن هسته مرکزی سطح روی آن ها از یک نرمی قابل قبولی برخودار است. اگر تشک شما نتواند انهنای مناسبی داشته باشد، دچار بدن درد می شوید.

تشک آی تک مدل ساچلی تشکی فول ارتوپدیک دارای مموری فوم می باشد که شرکت آی تک کیفیت آن را به مدت 8 سال تضمین کرده است. از خصوصیات این تشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه گردباف مخصوص تشک آی تک
  • آنتی باکتریال
  • آنتی آلرژی
  • الیاف فشرده و لایه ترموباند جهت نقش دوزی
  • فوم پلی یورتان 3 سانتی متری با دانسیته ویژه در دو طرف تشک
  • فوم پلی یورتان 6 سانتی متری جهت تغذیه پد در دو طرف تشک
  • تزریق اسفنج ویژه در حد فاصل فنر ها جهت استحکام بیشتر و تقسیم فشار
  • دیواره های تقویت شده تشک از فوم های ویژه پلی یورتان
  • فنر میکرو بونل اسپرینگ
  • ارتفاع 30 سانتی متر

فنر به کار رفته در تشک آی تک مدل ساچلی اولین نوع از فنر های مورد استفاده در تشک ها می باشد. این فنر ها قسمتی شبیه ساعت شنی دارند که با افزایش و یا کاهش فشار، فشرده یا باز می شوند. فنر ها به صورت جداگانه در ردیف هایی مرتب در سرتاسر تشک، با تکنیک بند کردن مارپیچی توسط یک سیم بلند به یکدیگر بافته شده اند. این نوع بافتن باعث می شود که مجموعه فنر ها به صورت به هم پیوسته عمل کنند.

از این فنر ها در تشک های ارزان قیمت استفاده می شود، اما بدان معنی نیست که تشک هایی بی کیفیت باشند. به این نکته توجه کنید که برای ارزیابی تشک، به نوع سیم به کار رفته و کیفیت محفظه فوم باید دقت کنید.

تشک آی تک مدل ساچلی

تشک آی تک مدل ساچلی

دلایل برتری تشک ساچلی در مقایسه با سایر تشک ها

در پارچه گردباف به کار رفته در تشک آی تک مدل ساچلی ازالیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. بافت بسیار نرم و ضد حساسیتی دارد. قابلیت شستشوی آسان داشته و طول عمر مفید آن نیز بالا است. این پارچه ضخیم تر از سایر پارچه های نخ سوزنی و ژاکارد می باشد. همچنین فاصله بین تار و پود آن باعث انتقال هوا در سطح تشک می شود که از عرق کردن جلوگیری می کند.

در لایه سطحی تشک که در تماس با پوست است، از الیاف ترموباند استفاده می کند. پارچه های ترموباند از الیاف پلی پروپیلن تشکیل شده است و فاقد الیاف پنبه می باشد. این متریال در برابر مایع مقاوم است. علاوه بر خصوصیات گفته شده، می توان به آنتی باکتریال و آنتی آلرژی بودن تشک آی تک مدل ساچلی نیز اشاره کرد.

در گذشته برای خرید تشک بیشتر به طرح و رنگ پارچه آن توجه می شد و تنها تناسب آن با دکوراسیون اتاق مورد توجه افراد قرار می گرفت. در حالی که امروزه در انتخاب تشک نکات بسیاری را در نظر می گیرند. برخی از افراد ضد حساسیت، مقاوم، ضخیم، نرم و ضد آب بودن پارچه تشک را در نظر می گیرند. شرکت آی تک در این تشک تمامی نیاز های مشتریان را در نظر گرفته و برطرف می کند.

تشک آی تک

تشک آی تک

مزایای تشک آی تک مدل ساچلی

تشک طبی فنری ویژه دو طرف پد ساچلی بسیار راحت تر از تشک بدون پد است. فنر میکرو بونل اسپرینگ موجود در این تشک دارای فریم های فولادی است که هر کدام به صورت مجزا داخل لفافه های کتانی قرار دارند و جدا از هم کار می کنند. این فنر ها حالت ارتجاعی کم و دوام بالایی دارند.

در حد فاصل فنرهای این تشک اسفنج ویژه تزریق شده  که آن را مستحکم تر کرده  و باعث تقسیم فشار در تمامی تشک شده است. دیواره های تقویت شده تشک از فوم های ویژه پلی یورتان ساخته شده است.

فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که به مرور زمان دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود. این فوم از نوع فوم های سرد است و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. به دلیل استفاده از این فوم، تشک آی تک مدل ساچلی مناسب افرادی با مشکل ستون فقرات می باشد.

معمولا تشک های پد دار برای کسانی مناسب است که بیشتر به پهلو یا پشت می خوابند. زیرا به هنگام خواب ستون فقرات در وضعیت مناسبی قرار دارد و مصرف کننده تجربه ای به یاد ماندنی از خواب خواهد داشت.

با ما مطمئن خرید کنید

اگر قصد خرید تشک آی تک مدل ساچلی را دارید حتما با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و از مشاوره صحیح و علمی آن ها بهره مند شوید. این شرکت مفتخر است که با 15 سال تجربه پشتیبانی مطمئن برای انتخاب شما می باشد. از ویژگی های تیم ما تعهد و دقت در ارسال کالا به شما مشتری عزیز است.

هدف ما ارایه محصولاتی با کیفیت با برترین برندهای روز دنیا است تا تجربه ای شیرین و لذت بخش از خواب خود داشته باشید. با خرید اینترنتی از فروشگاه تشک در وقت خود صرفه جویی کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.