تشک

تشک آی تک مدل دنیز فول ارتوپدیک و پد دار

تشک آی تک مدل دنیز فول ارتوپدیک و پد دار

تشک آی تک مدل دنیز یکی از محصولات شرکت آی تک می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ابزار و دانش روز دنیا و با همت متخصصین ایرانی و ترک اقدام به تولید محصولاتی با متریال درجه یک نموده است. همچنین توانسته است با افتخار محصولاتی مطابق با استاندارد های ایران و اروپا را تولید نماید. یکی از انواع محصولات مرغوب این شرکت تشک مدل آلتون می باشد. در ادامه به بررسی این تشک می پردازیم.

ساختار تشک آی تک مدل دنیز

تشک های فول ارتوپدیک به دلیل داشتن تعادل در نرمی و یا سفتی تشک های مناسبی هستند. علاوه بر این محکم بودن هسته مرکزی سطح روی آن ها از یک نرمی قابل قبولی برخودار است. اگر تشک شما نتواند انهنای مناسبی داشته باشد، باعث درد بدن و احساس کوفتگی بعد از خواب می شوید.

تشک آی تک مدل دنیز تشکی فول ارتوپدیک دارای مموری فوم می باشد که شرکت تشک آی تک کیفیت آن را به مدت 8 سال تضمین کرده است. از خصوصیات این تشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه گردباف مخصوص
  • آنتی باکتریال
  • آنتی آلرژی
  • الیاف فشرده و لایه ترموباند جهت نقش دوزی
  • ریباند 2 سانتی متری با تراکم بالا در دو طرف تشک
  • فوم پلی یورتان 3 سانتی متری ویژه در یک طرف تشک
  • استفاده از فوم پلی یورتان ویژه 5 سانتی جهت تغذیه پد در یک طرف تشک
  • فوم مخصوص فشرده ویژه پی یورتان جهت تغذیه پد دوبل در یک طرف
  • دیواره های تقویت شده تشک از فوم های ویژه پلی یورتان
  • فنر میکرو پاکت اسپرینگ
  • ارتفاع 28 سانتی متر
تشک آی تک مدل دنیز

تشک آی تک مدل دنیز

استفاده از تشک پد دار بهتر است یا پد تشک؟

افرادی که دوست دارند تشک های قدیمی خود را خوب و بادوام نگه دارند و به راحتی بیشتری نیاز دارند، می توانند از پد تشک استفاده کنند. یک پد روی تشک یک لایه لوکس است که می توانید روی تشک خود بکشید. این کار ارزان تر تمام می شود، اما اشکال آن در این است که ممکن است با حرکت کردن پد روی تشک خیلی راحت نباشید.

توجه داشته باشید که در صورتی که تشک شما گود افتاده باشد، استفاده از این پدها کمک زیادی به شما نخواهند کرد. بنابراین اگر تشکی که در حال حاضر از آن استفاده می کنید کهنه شده است، باید به فکر یک تشک مناسب و نو باشید. شما می توانید از تشک های پد دار مانند تشک آی تک مدل دنیز استفاده کنید. این تشک با دارا بودن پد در لایه های تشک مشکلات پدهایی که برای روی تشک استفاده می شوند را حل کرده است.

علاوه بر این تشک های پد دار با توجه به مزایایی که دارند مقرون به صرفه تر هستند. این پد ها به کاهش درد و فشار کمک می کنند. از این رو برای افرادی که به پهلو می خوابند برای کاهش فشار از روی شانه و گردن آن ها بسیار مناسب است. با توجه به این که از فوم در آن ها استفاده شده است، اما گاز های بد بو یا مضر آزاد نمی کنند.

تشک آی تک مدل دنیز فول ارتوپدیک و پد دار

این تشک جریان هوا را به راحتی عبور می دهد و سطح خنک تری برای خوابیدن فراهم می کند.تشک دنیز بسیار شکل پذیر است و در اثر تماس با بدن حس راحتی ایجاد می کند و پس از سرد شدن به حالت اولیه خود باز می گردد. این تشک برای افرادی که به پهلو می خوابند بسیار مناسب است زیرا از کمردرد جلوگیری و از ستون فقرات محافظت می کند.

با خوابیدن بر روی تشک مموری فوم دمای بدن به تدریج بالا می رود زیرا حرارت در این تشک محبوس می شود.  به همین دلیل، این تشک مناسب مناطق دارای آب و هوای گرم نیست. آنتی باکتریال و آنتی آلرژی بودن تشک آی تک مدل دنیز به دلیل وجود الیاف فشرده و لایه ترموباند است. این پارچه از منسوجات بی بافت تهیه شده است که مستقیما از الیاف جدا از هم به وجود می آیند. این الیاف با استفاده از وسایل مختلف به یکدیگر اتصال یافته و تولید یک سطح کامل به صورت پارچه می نمایند.

فوم پلی یورتان موجود در تشک آی تک مدل دنیز یک عایق حرارتی دایمی است که با گذشت زمان دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود و خواص خود را حفظ می کند. این فوم از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و وزن سبکی دارد. همچنین بخار آب و رطوبت در آن نفوذ نمی کند و در برابر تغییرات ناگهانی دما مقاومت بالایی دارد.

تشک آی تک

تشک آی تک

بهترین ها را از ما بخواهید

اگر قصد خرید تشک آی تک مدل دنیز را دارید حتما با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و از مشاوره صحیح و علمی آن ها بهره مند شوید. این شرکت مفتخر است که با 15 سال تجربه پشتیبانی مطمئن برای انتخاب شما می باشد. از ویژگی های تیم ما تعهد و دقت در ارسال تشک به شما مشتری عزیز است.

هدف ما ارایه محصولاتی با کیفیت با برترین برندهای روز دنیا است تا تجربه ای شیرین و لذت بخش از خواب خود داشته باشید. با خرید اینترنتی از فروشگاه ما در وقت خود صرفه جویی کنید و از پشتیبانی 24 ساعته بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.