تشک, رویال

خرید تشک رویال دو نفره

تشک رویال دو نفره

تشک‌ های رویال دو نفره  از بهترین مواد و الیاف ساخته می‌شوند. تمام قسمت‌های تشک رویال دو نفره به خصوص رویه و لایه‌های سطحی آن از بهترین مواد و پارچه‌های موجود در بازار ساخته شده است. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های تشک رویال دو نفره اصلی را شرح دهیم. 

تشک رویال

این مارک تشک بسیار معروف و محبوب است. شکل تشک‌های رویال به شکلی است که فنر های استفاده شده در آن از مفتول های فولادی و حلزونی شکل ساخته شده‌ است. به همین دلیل، تشک رویال از ساختار و مقاومت بالایی برخوردار است. 

با استراحت روی تشک استاندارد بهترین خواب زندگی خود را تجربه خواهید کرد. انتخاب تشک مناسب برای کیفیت خواب بسیار مهم است. هنگام خرید تشک، نه تنها نوع بلکه اندازه تشک هم مهم است. اگر در حال خرید یک تشک هستید، باید وزن، قد، وضعیت پزشکی و سایر عوامل لازم را در نظر بگیرید.

هنگام خرید یک تشک یکنفره، شما کنترل تشک خود را دارید و فقط نظرات شما برای خرید تشک ترجیح داده می‌شود. اما خرید تشک دو نفره متفاوت است. قرار است تشک به طور همزمان توسط دو نفر مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین باید هنگام خرید تشک دو نفره نظر هر دو نفر اعمال شود.

اینکه چه نوع تشکی برای تختخواب مناسب است، با نظر و توافق هر دو نفر تعیین می‌شود. اکنون سوال اساسی این است که هنگام خرید تشک دو نفره باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

تشک رویال دو نفره

تشک رویال

تشک دو نفره چیست

تشک رویال دو نفره که به آن تشک تمام قد نیز می‌گویند، تشکی است که اندازه آن دو برابر یک تشک است. خرید تشک دو نفره بهترین انتخاب تشک تخت خواب برای افرادی است که از تخت خواب‌های یک نفره راضی نیستند و تشک بزرگتری را برای خوابیدن می‌خواهند. استراحت روی تشک دو نفره فضای بیشتری به افراد می‌دهد.

اندازه تشک دو نفره

تشک رویال دو نفره در دو سایز 140 سانتیمتر و 160 سانتیمتر تولید می‌شود. البته اگر دو نفر روی تشک دو نفره در حال استراحت باشند، در طول شب حرکت زیادی داشته باشند یا افراد سنگین وزنی باشند، می‌توانند از اندازه 180 در 200 سانتیمتر استفاده کنند. اما اندازه تشک دو نفره که معمولاً در هتل‌ها استفاده می‌شود 140 یا 160 سانتیمتر است.

تشک دو نفره مناسب برای افراد

تقریباً دو سوم افراد به پهلو می‌خوابند و بقیه ترجیح می‌دهند روی شکم یا پشت بخوابند. مهم است که درک کنید وضعیت خواب شما به چه نوع پشتیبانی نیاز دارد.

اگر به پهلو بخوابید، به احتمال زیاد به یک تشک نرم نیاز خواهید داشت که به نقاط فشار، مانند تشک فنری منفصل پاسخ دهد. فناوری تشک دو نفره نرم فشار شدید وارد بر شانه‌ها را کاهش می‌دهد و سعی دارد ستون فقرات شما را تا حد ممکن صاف نگه دارد. برای افرادی که به پشت می‌خوابند، تشکی با سفتی متوسط ​​تا محکم را پیشنهاد می‌کنیم که از پشتیبانی کافی برای ستون فقرات برخوردار باشد. ساختار مستحکم تشک فنری سنتی این اطمینان را به شما می‌دهد که در تشک فرو نخواهید رفت و بدن خود را سالم نگه می‌دارید.

اگر روی شکم می‌خوابید، یک تشک دو نفره محکم برای شما ایده آل است. تشک‌های دو نفره سفت از لگن و بالاتنه محافظت می‌کنند. اگر روی شکم می‌خوابید، به یک تشک محکم فکر کنید. خوابیدن به پشت باعث فشار به ستون فقرات می‌شود. تشک‌های سفت مانع از فشار زیاد به ستون فقرات می‌شوند. برای خرید تشک رویال دو نفره باید وزن، حالت بدن، وضعیت خواب و سایر عوامل بر خواب خود و همسرتان را در نظر بگیرید. برای خرید تشک رویال دو نفره از کارشناسان ما در سایت تشک مشاوره بگیرید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

تشک رویال دو نفره

تشک اسفنجی

خرید تشک رویال دو نفره

هنگام خرید تشک دو نفره به دقت بیشتری نیاز دارید. تشک‌های دو نفره را از فروشگاه‌های معتبر بخرید. سایت تشک با سابقه‌ای طولانی در فروش تشک‌های رویال در کنارتان است تا بهترین تشک رویال نفره را برای خود پیدا کنید.

اولین نکته‌ای که باید در مورد خرید تشک رویال دو نفره بدانید این است که تشک رویال توسط یک شرکت خاص تولید نمی‌شود. بلکه شرکت‌ها و تولیدی‌های مختلفی با نام تشک رویال یا تشک رویال اصل، تشک در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌کنند. به همین دلیل تشک رویال فروشی در یک مغازه با تشک فروشگاه دیگر متفاوت است. شرکت‌های تولید کننده، تشک رویال را با ضمانت نامه‌های متفاوتی عرضه می‌کنند که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید.

برای خرید تشک رویال دو نفره اصل و باکیفیت حتما در مورد انواع مختلف تشک و کیفیت آن ها اطلاعات کافی بدست بیاورید و از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باتجربه تشک رویال خود را خریداری کنید.

ویژگی های تشک رویال دو نفره

پارچه‌های با کیفیت بالا

پارچه نقش مهمی در کیفیت و دوام تشک دارد. پارچه‌های تشک رویال بهترین کیفیت را دارند. یکی از پارچه‌هایی که در تشک رویال استفاده می‌شود پارچه ژاکارد است. پارچه ژاکارد از نخ پنبه‌ای ساخته شده است. بنابراین، در جلوگیری از آلرژی و حفظ سلامت پوست بسیار موثر است. این پارچه باعث افزایش عمر تشک هم می‌شود.

الیاف ضد باکتری

از آنجا که تشک محل تجمع باکتری‌ها است، از فناوری ضدباکتری در تشک رویال استفاده می‌شود. این فناوری با از بین بردن زنجیره غذایی از رشد باکتری جلوگیری می‌کند. این خاصیت تشک رویال تشک را تمیز نگه می‌دارد و اصول بهداشتی را رعایت می‌کند. در نتیجه یک خواب راحت را تجربه خواهید کرد.

پنبه ارگانیک

پنبه ارگانیک استفاده شده در تشک رویال از تشک شما در برابر مواد شیمیایی مضر محافظت می‌کند. پنبه ارگانیک به هر ماده سمی نفوذ می‌کند و در نتیجه باعث سلامت پوست شما می‌شود بنابراین می توانید خواب خوبی داشته باشید.

انواع تشک های رویال

تشک بونل (فنری)

تشک های فنری از قدیمی ترین و سنتی ترین نوع تشک ها هستند و البته همچنان این نوع تشک ها دارای طرفداران زیادی می باشند. انواع مختلفی از تشک های فنری وجود دارد. به دلیل بالابردن سطح کیفی و افزایش راحتی و دوام آنها، محبوبیت این نوع از تشک ها پایدار باقی مانده است.

علاوه بر این ها؛ تشک رویال، وزن بدن شخص را در تمام سطح تشک تقسیم می کند. بنابراین، استفاده از محصولات فنری تشک رویال برای اشخاص با وزن زیاد، بهتر و کاربردی تر است.

تشک اسفنجی

اکثر محتویات این نوع تشک ها را اسفنج تشکیل می دهد. برای همین، به آن ها تشک های اسفنجی گفته می شود. تشک های اسفنجی در سایزها و اندازه های مختلفی به فروش می رسند. و هر شخص، با هر سن و هر وزنی می تواند از این نوع تشک ها استفاده کند.

تشک رویال دو نفره

پارچه های تشک رویال

افراد گرمایی در خرید تشک اسفنجی باید به این نکته توجه کنند که تهویه در این نوع از تشک به خوبی انجام نمی گیرد، به این دلیل که تشک های اسفنجی گرما را جذب می کنند. بهتر است این نوع افراد از تشک هایی با الیاف خنک و ضد تعریق استفاده کنند.

تشک فنر منفصل

تشک فنری با فنر منفصل (پاکتی یا Pocket Spring ) پشتیبانی بیشتری از نقاط مختلف بدن نسبت به تشک فنرمتصل انجام می دهد. در این نوع از تشک ها، فنرها به صورت جداگانه در پاکت های کوچک مخصوصی وجود دارند و به طور جداگانه و مستقل از هم عمل می کنند.

معمولا در این گونه از تشک ها، بین ششصد تا پنج هزار فنر وجود دارد. هرچه تعداد فنرها بیشتر باشد، پشتیبانی بهتری از ستون فقرات انجام می شود. این نوع از تشک ها طبق اندام و وزن هر فرد، قالب و فرم مخصوص به بدن او را گرفته و به همین خاطر، تشک های بسیار راحت و آرامش بخشی هستند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.