تشک, رویال

قیمت تشک طبی رویال

تشک طبی رویال

تشک رویال

برای خرید تشک طبی رویال، علاوه بر درنظر گرفتن برند و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. باید به این نکته توجه داشت که تشک‌های مختلفی با انواع برندها و مدل‌های مشابه و مختلف، در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین، باید برای انتخاب یک تشک مناسب و اصل، دقت زیادی داشت. همانطور که می‌دانید، همه افراد پس از گذراندن یک روز پر استرس و پرکار، به یک خواب راحت و آرامش بخش نیاز دارند. برای داشتن یک استراحت و خواب راحت نیز به یک تشک مناسب و خوب، نیاز است تشک رویال، همه آنچه برای داشتن خوابی عمیق و دلچسب به آن نیاز دارید را برای شما فراهم می‌کند.

تشک رویال اصل در سایت ما، با انواع مختلف از جمله: تشک‌های طبی فنری، تشک‌های طبی و فنر منفصل با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد. در ادامه به توضیح مدل‌های مختلف تشک رویال می‌پردازیم.

تشک طبی

خواب راحت با تشک طبی

انواع تشک‌های طبی رویال

تشک طبی (تشک ارتوپدی) تشکی است که برای حمایت از مفاصل، کمر و کل بدن طراحی شده است. این محصول با مطالعه پزشکی ارتوپدی که بر روی اختلالات یا تغییر شکل ستون فقرات و مفاصل متمرکز است، ساخته می شود. تشک طبی برای مقابله با مشکلاتی که ممکن است در کمر یا مفاصل احساس شود با تهیه یک تشک محکم ارائه می دهد، ایجاد شده اند.

امروزه تشک طبی طرفداران بسیاری در بین مردم پیدا کرده اند. تولید کنندگان این تشک ها اقدامات بسیاری را برای پیشرفت بیشتر آنها انجام داده اند. ساختار تشک طبی از فوم های ژله ای ساخته شده است که گرمای بیشتری را جذب می کنند. فوم های استفاده شده در تشک طبی باعث می شوند که قالب بدنه روی سطح تشک قرار گرفته و فشار وارد بر بدن کاهش دهد. تشک طبی وزن بدن را برای تعادل کامل و عدم فشار بر نواحی حساس پشت، شانه ها و همچنین گردن به طور مساوی توزیع می کند و باعث خواب آرام می شود. این تشک ها برای افراد مبتلا به بیماری های مفصلی و استخوان درد طراحی شده اند و برخلاف تشک های فنری، بعد از مدتی شکل خود را از دست نمی دهند.

تشک فنری منفصل رویال

تشک‌ های طبی فنر منفصل رویال که به آن ها تشک پاکتی هم گفته می‌شود، به صورت جداگانه داخل بسته هایی قرار داده می شوند و به طور مستقل کار می‌کنند تا شکل دقیق بدن شما را به خود بگیرند. هر فنر این تشک در یک پوشش جدا بسته شده، بنابراین همه آن‌ها مستقل از یکدیگر حرکت می‌کنند. بدین معنا که تشک از قسمت های مختلف بدن پشتیبانی می‌کند و حرکت یک نفر بر نفر دیگر وری تشک تأثیر نمی‌گذارد.

معمولا در این گونه از تشک‌ها، بین ششصد تا پنج هزار فنر وجود دارد. هرچه تعداد فنرها بیشتر باشد، پشتیبانی بهتری از ستون فقرات انجام می‌شود. این نوع از تشک‌ها طبق اندام و وزن هر فرد، قالب و فرم مخصوص به بدن او را گرفته و به همین خاطر، تشک های بسیار راحت و آرامش بخشی هستند.

تشک مموری فوم رویال

تشک طبی رویال مموری فوم یک ماده نرم و انعطاف پذیر است که به دمای بدن شما پاسخ می‌دهد. با تقسیم وزن بدن برای کاهش فشار و ایجاد حمایت و راحتی مطلوب، آرامش بیشتری خواهید داشت.

مزایا

برای مفاصل دردناک از تشک نرمتری استفاده می‌کند.
یکی از بهترین گزینه‌های جذب حرکات بدن است.

معایب

این تشک می‌تواند گرمای بدن را از بین ببرد.
به طور کلی گرانتر از انواع دیگر تشک‌ها است.

تشک لاتکس

به لطف تشک‌های طبی لاتکس، ستون فقرات و شانه ها به خوبی محافظت شده و کمترین فشار به آنها وارد می شود، بنابراین این نوع تشک برای افرادی که درد عضلانی و استخوانی دارند مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که هنگام حرکت به مکان دیگر ارتعاش را کاهش می دهد، بنابراین حرکت روی تشک باعث اختلال در خواب همسرتان نمی شود.

تشک های لاتکس نرم هستند، اما برخلاف فوم مموری، تشک های لاتکس با سرعت بیشتری به حالت اولیه خود باز می گردند و احساس فرو رفتن در تشک را کاهش می دهند.

مزایا

ظرفیت برگشت بالاتری نسبت به سایر تشک های فوم دار.
تولید شده با استفاده از مواد طبیعی

معایب

احساس اسفنجی شدن
گرانتر از بسیاری از انواع فوم دیگر
برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند مناسب نیست.

تشک طبی رویال

تشک لاتکس

تشک اسفنجی (پزشکی)

تشک طبی رویال فومی نرم و انعطاف پذیر وزن بدن شما را یکنواختتر از نوع فنری پخش می کنند و به خواب بهتر و گردش خون بهتر کمک می کند.

فوم استاندارد، فوم پلی اورتان نیز نامیده می شود. بدن به طور مساوی روی سطح تشک قرار می گیرد و نرمی مورد انتظار را فراهم می کند. تشک های فومی مانند دیگر تشک های طبی از نظر ارتعاش در حین حرکت بسیار خوب عمل می کنند و برای افرادی که از کمردرد رنج می برند توصیه می شود.

اصل بودن تشک رویال

تشخیص اصالت تشک طبی رویال از بسیاری از مارک‌هایی که محصولات خود را رویال نامگذاری کرده اند دشوار است. به خصوص وقتی اطلاعات کافی در مورد تشک‌های رویال اصلی نداریم. دلیل اینکه مارک‌های مختلف با مارک رویال کالاهای خواب تولید می‌کنند موقعیت خاص و مناسب این شرکت در ایران است.

سالهاست که تشک رویال تشک‌های با کیفیت بالا و با آخرین متدهای روز دنیا تولید می کند. تشک هایی که در اندازه‌های مختلف برای کودکان، نوزادان، نوجوانان و حتی تشک‌های دو نفره تولید و به بازار عرضه می شوند.

یکی از روش های تشخیص اصل بودن تشک رویال این است که تمام محصولات رویال دارای زیپ برای شستشو هستند. از طرف دیگر، مشتریان می توانند مواد و کیفیت تشک را بررسی کنند.

همیشه به خاطر داشته باشید که آرم تشک رویال به شکل اسب است. اسب نمادی از قدرت، زیبایی و کیفیت است. هنگام خرید تشک رویال، برای تعیین اصالت تشک رویال، باید نوع پارچه، نحوه دوخت، بسته بندی و مقاومت تشک را بررسی کنید.

معمولاً پارچه هایی که برای تشک‌ های رویال استفاده می شود که از الیاف طبیعی ساخته شده اند. این الیاف ضد حساسیت بوده و برای هر شخصی مناسب هستند.

مرکز خرید تشک رویال

اگر می‌خواهید تشک رویال با کیفیت اصلی خریداری کنید، با فروشگاه تشک تماس بگیرید. ما به عنوان مرکز فروش انواع تشک‌ها، در مورد قیمت تشک رویال اورجینال راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهیم. همچنین اگر می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شوید از سایت ما بازدید کنید.

تشک طبی رویال

تشک رویال اصل

مشخصات تشک رویال اصل

مواد اولیه عالی و استفاده از دانش تولید اروپا ویژگی‌های این برند است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

رویه

در تولید تشک‌های رویال از پنبه خالص و ضد حساسیت استفاده می‌شود. فن آوری ضد استرس و ضد باکتری از ویژگی‌های بارز این تشک است.

ارتفاع 

هرچه از مواد و اجزای داخل تشک بیشتری استفاده شود، ارتفاع تشک نیز بیشتر است. اما این لزوماً به معنای برتری یک محصول نسبت به انواع دیگر نیست. تشک‌هایی که برای وزن زیاد مناسب هستند معمولاً از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند.

سایز

تشک رویال قادر است انواع سلیقه‌ها و نیازهای مختلف افراد را در سایزها و ابعاد مختلف پوشش دهد. تشک رویال برای سایزهای یک نفره، دونفره، کودک و نوجوان و بزرگسال موجود است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.