تشک, رویال

قیمت تشک طبی بدون فنر رویال

تشک طبی بدون فنر رویال

چگونه می‌توانیم یک خواب آرام و بی‌دغدغه را تجربه کنیم؟ برای داشتن یک خواب راحت پس از یک روز شلوغ، به یک اتاق آرام و یک تخت خوب نیاز داریم. یکی از مهمترین عوامل در داشتن یک خواب راحت، انتخاب تشک مناسب طبی است. ما باید تشکی را انتخاب کنیم که با آناتومی و ستون فقرات بدن ما سازگار باشد و شکل و فرم بدن ما را داشته باشد تا بعد از خواب دچار گرفتگی عضلات نشویم. تشک طبی بدون فنر رویال از دسته تشک‌های سفت است. این تشک اسفنجی مملو از الیاف است که بخشی از مواد باکیفیت و ضد باکتریایی هستند و از تعرق و تجمع باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

تشک طبی

چند بار روز خود را بی‌حسی و کرختی شروع کرده‌اید؟ یا درد بدن خود را با خواب ضعیف شب قبل مرتبط کرده اید؟ یا شاید شما مدت هاست از درد کمر و گردن رنج می برید و علت آن را نمی دانید. همه اینها ممکن است یک دلیل داشته باشد، و آن خوابیدن روی تشک نامناسب است.

تشک طبی بدون فنر رویال

لایه های تشک رویال بدون فنر

مزیت تشک های طبی با کیفیت بالا نسبت به سایر تشک ها از بین بردن درد بدن و هدیه دادن یک خواب آرام است. حتی اگر به دلایل دیگری مانند آرتروز و سایر بیماری ها دچار کمردرد هستید، این تشک ها درد شما را تسکین می دهد. بنابراین پزشکان ارتوپدی نیز استفاده از تشک های طبی را به بیماران خود توصیه می کنند.

در تولید تشک های طبی از مواد اولیه ای استفاده می شود که در هنگام خواب به خوبی از بدن و ستون فقرات محافظت می کند. این تشک ها از نرمی و سفتی ایده آل برخوردار هستند و هر عادت خواب که فرد داشته باشد به فرم بدن تبدیل شده و راحتی بیشتری را در طول خواب ایجاد می کند

تشک بدون فنر رویال

تشک رویال، مدل آرامش با پارچه ژاکارد یکی از محبوب ترین مدل‌های تشک رویال است. زیرا در لایه بالایی این تشک طبی بدون فنر، از پارچه‌ای با مواد مرغوب استفاده شده است تا هنگام خرید تشک رویال، افکار شما در مورد طول عمر تشک و کیفیت لایه‌ای که روی آن استراحت می‌کنید راحت باشد.

در لایه بالایی این تشک از پارچه‌ای با ژاکارد تار و پودی استفاده شده است که یکی از متداول ترین و با کیفیت ترین پارچه‌ها در تولید تشک است. پارچه ژاکارد به دلیل پلی استر از استحکام بالایی برخوردار است و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. بزرگترین مزیت تشک رویال با پارچه ژاکارد روش خاص طراحی در این پارچه است. از آنجا که پارچه ژاکارد طرح و نقش خود را در طول فرایند بافت، توسط یک ماشین نساجی خاص که طرح و نقش را در پارچه می‌بافد، دریافت می‌کند. پارچه ژاکارد استفاده شده در تشک رویال بدون فنر اسفنجی نیز دارای خاصیت ضد چروک است که بر مزایای آن می‌افزاید. همچنین استفاده از این پارچه در لایه بالایی تشک بدون فنر رویال، آن را مجلل‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

تشک طبی بدون فنر رویال

تشک رویال مدیکال

تشک رویال بدون فنر اسفنجی

تشک رویال بدون فنر اسفنجی در اندازه‌های مختلف از جمله نوجوان (تک نفره)، یک و نیم نفره، دو نفره سایز کوچک، دو نفره سایز استاندارد و دو نفره بزرگ (سایز کالیفرنیا) موجود است. قیمت تشک طبی بدون فنر رویال بستگی به اندازه آن دارد. در ساختار تشک طبی بدون فنر رویال از فوم 25 کیلوگرمی 1.5 سانتیمتری استفاده شده که چگالی بالایی دارد و همچنین پلاستوفوم شانزده سانتیمتری هشتاد کیلوگرمی ستون‌هایی برای این تشک طبی بدون فنر اسفنجی ایجاد کرده است. این کار باعث افزایش عمر تشک اسفنجی رویال شده است. همچنین ارتفاع این تشک به 24 سانتیمتر می‌رسد. از دیگر مزایای تشک طبی بدون فنر رویال مدل آرامش داشتن 2 سال گارانتی است که نشان دهنده عمر بالای تشک طبی بدون فنر رویال شما است.

شرکت رویال یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید تشک طبی بدون فنر در خاورمیانه است. همچنین دارای تجربه بالا و سابقه خوب در تولید خدمات کالاهای خواب است و به همین دلیل سایت‌های معتبر فروش محصولات تشک رویال را به صورت آنلاین آغاز کرده‌اند.
فروشگاه اینترنتی تشک برای رفاه حال شما دوستان عزیز که خرید آنلاین آسان و راحت را تجربه می‌کنید، کلیه محصولات برند را گردآوری کرده است تا با مقایسه محصولات بتوانید خرید خوبی را انجام دهید. این فروشگاه اینترنتی همچنین پرسنل مجرب را در اختیار شما قرار داده است. در صورت هرگونه سوال یا مشاوره، کافی است بصورت آنلاین یا تلفنی با ما تماس بگیرید.

تشک بدون فنر مموری فوم رویال

تشک طبی مموری فوم با نام تجاری رمانتیک شناخته می‌شود. هسته مرکزی این تشک شامل یک اسفنج ریباند به ضخامت 16 سانتیمتر است. این لایه به شدت خواص طبی را در تشک ایجاد می‌کند. همچنین یک لایه حرارتی 1300 گرمی حاوی اسفنج تقویت شده به خواص درمانی این تشک افزوده است. چندین لایه فوم سبک تر نیز در ساختار این تشک استفاده می‌شود، اما یک لایه مموری فوم 4 سانتیمتری به همراه قاب پلی اورتان ویژگی منحصر به فردی را در تشک رمانتیک ایجاد کرده است.

وجود مموری فوم در این تشک باعث می‌شود که تشک شکل بدن را به خود گرفته و از ستون فقرات و گردن پشتیبانی مناسبی کند. بنابراین، با هر تغییر در وضعیت خواب، تشک به سرعت به شکل اولیه خود بر می‌گردد و با فشار موضعی هر قسمت از بدن شما روی تشک، شکل آن قسمت از بدن را به خود می‌گیرد و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب تشک‌های مموری فوم دو طرفه بودن آنها است. یک طرف تشک نرمتر از طرف دیگر است و در صورت تمایل می‌توانید از هر یک از موقعیت‌های مورد نظر خود به عنوان تشک استفاده کنید. ارتفاع این تشک برابر با 30 سانتیمتر و دارای بالشتک است. گارانتی 7 ساله این تشک تأیید کننده کیفیت مواد به کار رفته در این تشک است.

پارچه دایره‌ای 1000 گرمی
الیاف پلی استر 150 گرمی
رول اسفنجی پلی اورتان 15 گرم
لایه ترموباند پلی پروپیلن
مموری فوم 4 سانتی متر با تراکم 90 کیلوگرم
قاب پلی اورتان
لایه حرارتی 1300 گرم 8
اسفنج ریباند 16 سانتی متری 80 کیلوگرم
ارتفاع تشک 30 سانتی متر و پد

تشک طبی بدون فنر رویال

تشک مموری فوم رویال

این تشک مناسب چه کسانیست؟

کسانی که انتظار خواب بسیار راحت روی تشک را دارند.
افرادی که از درد موضعی در ستون فقرات، گردن و پشت خود رنج می‌برند.
افرادی که زیاد در خواب غلت می‌زنند و حرکت می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی تشک همیشه به فکر شما عزیزان است. به همین دلیل، خدماتی مانند پرداخت هنگام تحویل کالا، ارسال رایگان کالا به تمام نقاط ایران، مشاوره نامحدود، ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز و تحویل فوری محصول را ارائه کرده است.

تشک طبی مدیکال

پارچه پنبه‌ای با بافت گرد با تراکم 1200 گرم با فناوری برجسته گلدوزی شده با فناوری تمیز و مراقبت از پوست (Skin plus)
الیاف متراکم ضد حساسیت و ضد باکتری 300 گرم
اسفنج رول فشرده 1 سانتی متر
لایه مخصوص ترموباند ضد حساسیت
دارای پد (تشک اضافی) با مموری فوم (مموری فوم فناوری ناسا است) که به یک طرف تشک دوخته شده است
نوار سه بعدی Super Rachel Spacer Brown روی دیواره تشک

فوم پلی اتیلن مخصوص 2 سانتی متر
لایه حرارتی پنبه ای دو فشرده با توزیع فشار 1400 گرم
اسفنج فشرده رویال با قطر 14 سانتی متر به عنوان هسته مرکزی تشک
لایه حرارتی پنبه‌ای دو فشرده با توزیع فشار 1400 گرم
اسفنج ریباند مخصوص 2 سانتی متر
دسته گلدوزی رویال
سوپاپ های تهویه مطبوع
کارتن در هر 4 گوشه تشک برای کاهش آسیب احتمالی ناشی از حمل و نقل
تشک دو طرفه است (مانند مدل آناهیتا با پد)، یک طرف فوم نرمتر و طرف دیگر سفت تر است (نرم تر برای زمستان و سخت تر برای تابستان).

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.