تشک, رویال

خرید تشک رویال

تشک طبی رویال

برای داشتن یک روز خوب و پرانرژی، باید خواب راحت و استراحت کافی داشته باشید. لازمه دستیابی به  خوابی دلچسب، آرام و عمیق، انتخاب تشکی مناسب است. در زمان خرید تشک رویال، باید به فاکتورهای مهمی از جمله سایزبندی و اندازه تشک، وزن تشک، مواد تشکیل دهنده، ساختار و جنس و قیمت تشک توجه کنید.

خرید تشک رویال 

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید در مورد خرید تشک رویال در نظر داشته باشید این است که این تشک توسط یک شرکت خاص تولید نمی‌شود. بلکه شرکت‌ها و تولیدی‌های مختلفی با نام تشک رویال یا تشک رویال اصل، تشک در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌کنند. برای همین است که تشک رویال عرضه شده در یک فروشگاه با تشک فروشگاه دیگری تفاوت دارد. شرکت‌های تولید کننده، تشک رویال را با ضمانت نامه‌های متفاوتی عرضه می‌کنند که در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کنید.

برای اینکه تشک رویال اصل و یا تشک رویال باکیفیت خریداری کنید باید حتما در مورد مدل‌های مختلف تشک و کیفیت هر کدام اطلاعات کافی بدست آورید و یا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باتجربه تشک رویال خود را خریداری کنید.

تشک رویال

تشک

تشک های رویال

برای خرید تشک، علاوه بر درنظر گرفتن برند و نوع تشک، باید از اصالت آن نیز اطمینان حاصل کنید. باید به این نکته توجه داشت که تشک‌های مختلفی با انواع مارک‌ها و مدل‌های مشابه و مختلف، در بازار اقتصادی و تجاری ایران وجود دارد.

بنابراین، باید برای انتخاب یک تشک مناسب و اصل، دقت زیادی داشت. همانطور که می‌دانید، همه افراد پس از گذراندن یک روز پر استرس و پرکار، به یک خواب راحت و آرامش بخش نیاز دارند. برای داشتن یک استراحت و خواب راحت نیز به یک تشک مناسب و خوب، نیاز است تشک رویال، همه آنچه برای داشتن خوابی عمیق و دلچسب به آن نیاز دارید را برای شما فراهم می‌کند.

تشک رویال اصل در سایت ما، با انواع مختلف از جمله: تشک‌های طبی فنری، تشک های طبی و فنر منفصل با گارانتی معتبر به فروش می‌‌رسد. در ادامه به توضیح مدل‌های مختلف تشک رویال می‌پردازیم.

تشک بونل (فنری)

تشک‌های فنری از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین نوع تشک‌ها هستند و البته همچنان این نوع تشک‌ها دارای طرفداران زیادی می‌باشند. انواع مختلفی از تشک‌های فنری وجود دارد. به دلیل بالابردن سطح کیفی و افزایش راحتی و دوام آنها، محبوبیت این نوع از تشک‌ها پایدار باقی مانده است. چند نکته در تشخیص تشک‌های فنری باکیفیت وجود دارد، از جمله:

  • دوام بالای آنها
  • پشتیبانی بسیار خوب و مناسب از ستون فقرات
  • ماندگاری و دوام آنها با گذشت چندین سال

علاوه بر این ها؛ تشک رویال، وزن بدن شخص را در تمام سطح تشک تقسیم می‌کند. بنابراین، استفاده از محصولات فنری تشک رویال برای اشخاص با وزن زیاد، بهتر و کاربردی تر است.

قیمت تشک

داخل یک تشک فنری بونل

تشک اسفنجی

اکثر محتویات این نوع تشک‌ها را اسفنج تشکیل می‌دهد. برای همین، به آن‌ها تشک‌های اسفنجی گفته می‌شود. تشک‌های اسفنجی در سایزها و اندازه‌های مختلفی به فروش می‌رسند و هر شخص، با هر سن و هر وزنی می‌تواند از این نوع تشک‌ها استفاده کند.

افراد گرمایی در خرید تشک رویال اسفنجی باید به این نکته توجه کنند که تهویه در این نوع از تشک به خوبی انجام نمی‌گیرد، به این دلیل که تشک‌های اسفنجی گرما را جذب می‌کنند. بهتر است این نوع افراد از تشک‌هایی با الیاف خنک و ضد تعریق استفاده کنند.

سطح تشک رویال اسفنجی، به دلیل وجود اسفنج، بسیار نرم و راحت است. افرادی که مشکلات عضلانی یا کمردرد دارند باید از انواع سفت تشک استفاده کنند. بنابراین تشک‌های اسفنجی برای اینگونه افراد، پیشنهاد نمی‌شود.

تشک‌های اسفنجی رویال کیفیت بالایی دارند و ماندگاری و طول عمر آن‌ها بالاست. این نوع از تشک رویال را می‌توان 7 تا 10 سال استفاده نمود. نکته مهم دیگر در تشک‌های اسفنجی این است که تکان خوردن هر فرد را به نقاط دیگر تشک منتقل نمیکند. به همین دلیل، تشک اسفنجی رویال انتخاب مناسبی برای زوجین است.

تشک فنر منفصل

تشک فنری با فنر منفصل (پاکتی یا Pocket Spring ) پشتیبانی بیشتری از نقاط مختلف بدن نسبت به تشک فنرمتصل انجام می دهد. در این نوع از تشک ها، فنرها به صورت جداگانه در پاکت های کوچک مخصوصی وجود دارند و به طور جداگانه و مستقل از هم عمل می‌کنند.

معمولا در این گونه از تشک‌ها، بین ششصد تا پنج هزار فنر وجود دارد. هرچه تعداد فنرها بیشتر باشد، پشتیبانی بهتری از ستون فقرات انجام می‌شود. این نوع از تشک‌ها طبق اندام و وزن هر فرد، قالب و فرم مخصوص به بدن او را گرفته و به همین خاطر، تشک های بسیار راحت و آرامش بخشی هستند.

تشک رویال استاندارد

یک تشک رویال استاندارد، باید از فنرهای قوی و محکمی برخوردار باشد. بنابراین، نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، طریقه دوخت و بسته بندی تشک، معمولا راه‌های شناسایی اصل بودن تشک و مرغوبیت آن است.

نکته مهم دیگر در تضمین اصالت یک کالا، برگه اصالت کالا و گارانتی آن است.

انتخاب یک تشک رویال اصل و خوب می‌تواند کیفیت خواب شما را به طرز فوق العاده‌ای افزایش دهد! خرید اینترنتی تشک را با بهترین فروشگاه اینترنتی تشک تجربه کنید! با خرید تشک رویال از فروشگاه اینترنتی تشک بهترین و لذت بخش‌ترین خرید عمرتان را تجربه کنید. ما با فروش اینترنتی تشک رویال به عنوان بهترین نمایندگی اینترنتی تشک در صدد ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز هستیم.

خرید تشک رویال

تشک رویال اصل

برای این که هر صبح سرزنده و با نشاط بیدار شوید و روز خوبی را پشت سر بگذارید، حتماً باید خواب خوبی با تشک رویال داشته باشید. راز داشتن یک خواب خوب هم در ساعات منظم خواب و هم در دکوراسیون اتاق خوابتان و هم در کیفیت تشک خواب نهفته است. به عبارت دیگر، یک دکوراسیون خوب اتاق خواب در عین حال که یک عامل زیبایی خانه است، برای بهره بردن از یک خواب خوب هم لازم است.

یک تشک رویال خوب می‌تواند کیفیت خواب شما را چند برابر کند! خرید اینترنتی تشک رویال را با ما تجربه کنید! فروشگاه اینترنتی تشک رویال به عنوان بهترین نمایندگی اینترنتی تشک با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان ارائه میدهد.

ما نماینده رسمی تشک رویال هستیم.

اصل بودن تشک رویال

تشخیص اصالت تشک رویال از بسیاری از مارک‌هایی که محصولات خود را رویال نامگذاری کرده اند دشوار است. به خصوص وقتی اطلاعات کافی در مورد تشک‌های رویال اصلی نداریم. دلیل اینکه مارک‌های مختلف با مارک رویال کالاهای خواب تولید می‌کنند موقعیت خاص و مناسب این شرکت در ایران است.

سالهاست که تشک رویال تشک‌های با کیفیت بالا و با آخرین متدهای روز دنیا تولید می کند. تشک هایی که در اندازه‌های مختلف برای کودکان، نوزادان، نوجوانان و حتی تشک‌های دو نفره تولید و به بازار عرضه می شوند.

یکی از روش های تشخیص اصل بودن تشک رویال این است که تمام محصولات رویال دارای زیپ برای شستشو هستند. از طرف دیگر، مشتریان می توانند مواد و کیفیت تشک را بررسی کنند.

همیشه به خاطر داشته باشید که آرم تشک رویال به شکل اسب است. اسب نمادی از قدرت، زیبایی و کیفیت است. هنگام خرید تشک رویال، برای تعیین اصالت تشک رویال، باید نوع پارچه، نحوه دوخت، بسته بندی و مقاومت تشک را بررسی کنید.

معمولاً پارچه هایی که برای تشک‌ های رویال استفاده می شود که از الیاف طبیعی ساخته شده اند. این الیاف ضد حساسیت بوده و برای هر شخصی مناسب هستند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.